mandag 16. februar 2009

~Utfordrings-boks~

Har irritert meg litt på at det er så vanskelig å holde styr på alle de morsomme utfordrignene som fins... Er jo så mange spennende og jeg vil jo ikke gå glipp av noen... Så når jeg satt og bladde i Ett trykk og tegnet opp en skisse fant jeg ut at jeg ville lage meg et system.
Og her ser dere resultatet. Tok laaaang tid, men jeg må si jeg ble fornøyd og den blir kjekk å ha :)

Jeg har tenkt den slik da at på forsiden (måneden med datoene) skriver jeg hvor utfordringen er og mellom måneds-arkene legger jeg 1 lapp for hver utfordring der jeg skriver den informasjonen jeg trenger.

Takk for at dere titter! Bare å spørre hvis det er noe dere lurer på ;)

8 kommentarer:

Scrappelise sa...

Det var en super idè! Nydelig er boksen din også! :)

Karialov sa...

så masse flott du har laga. :D
genial ide de me boksen. :)
flott shopping og, gøy å shoppe iallefall hobbyting. :D tar jo heilt av. :D

-Karianne-

Solveig sa...

Så mye fint du har laga!!
Flott ide' å ha noe å samle/huske :-)alt i!!

Anonym sa...

Hei, det var jo kjempe fint system:D jeg synes boksen var mega fin å..!!:D:D:D

Nina sa...

Så smart! Og lekker var den også!

Caroline sa...

Åh, så stilig idè!! Denne vil jeg også lage!! :D

Filharmonica sa...

Dette var jo kjempesmart!!! Har løse ark med utfordringer flytende overalt jeg :-) Boksen ble skikkelig lekker :-))
Så at du hadde kommentert i korttråden min på scrapping.no at du skal på Scraporamamessa. Tenkte jeg bare skulle tipse deg om at jeg skal holde kurs i kortlaging i vintagestil der både lørdag og søndag. Det er allerede åpnet for påmelding i Scraporama sin blogg, og lørdagen begynner allerede å bli fulltegnet. Vi sees på Hellerudsletta :-))

Camilla sa...

WOW så lur det var med en sånn boks da! Og denne var bare helt nyydelig!!<3<3<3 Skjønner godt det tok litt tid;)
Og så flotte kort der er nedover i bloggen din!!Du er fantastisk flink!!
Klem, Camilla.