fredag 13. februar 2009

Fredag den 13...

Da er ENDELIG alt det som kunne gått galt denne skumle dagen over....
Har vært hos tannlegen, tatt vaksine (sprøyte-skrekk!) og hatt naturfagprøve (verste faget)...
Men jeg har kommet meg gjennom alt helt ok...:) Så da ser jeg frem til Gjøvik-treffet på Happy Hobby i morra:)
Så til noen kort jeg har laget :)
Eeeeeelsker sommerfuglen jeg har brukt på dette kortet:


Et bryllupskort jeg har laget på bestilling:


Dette kortet er laget for å henge på Norli Lillehammer.
De har fått inn en del fint fra panduro nå så jeg anbefaller dere som har mulighet til å ta en kikk ;) Alt jeg har brukt på kortet kan fåes på Panduro (og det meste på norli Lillehammer.)
Fikk beskjed fra mamma om å lage et kort med en stempel-blomst på:P
Så her er det:
Takk for at dere titter, og en ekstra takk til dere soom legger igjen koselige kommentarer:)
Ha en fin helg!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du lager utrolig flotte kort. Blir veldig inspirert av og se hva du klarer og få til. Det grønne kortet med sommerfuglen var bare skjønt!

Lisbet

Scrappelise sa...

takk for sist, det var et livlig treff! Og jeg er så imponert, ærlig talt, du er megaflink!

May-Bente sa...

Nydelig.... elsker det grønne kortet med sommerfuglen!!!!