søndag 9. august 2009

Et uglekort!:D

Her er et uglekort fra meg : )
Var på bikuben for ikke lenge siden og jeg har plutselig fått basic grey dilla!:o
Jeg har så godt som aldri laget noe som helst med det merket før så det var litt sjokkerende, men jeg falt veldig for seriene Porcelain og Wisteria. De er nydelige!

Så her er et kort med papirer fra Wisteria, nydelig uglestempel fra Stampavie (R.A Miller), blomst fra E-bay og grener trykket ut med revolution dies. (Som jeg fikk kjøpt på tilbud!!:D)

Håper dere liker det!

5 kommentarer:

Aina sa...

Ååååh så nydelig kort! Uglene er jo kjempesøte da.
Stilrent og flott :O)

Anonym sa...

Hei igjen!;D
Nyydelig kort!! uglene er herlige;D
Klem Ida:o)

Hanna sa...

Hej, hej! :o)

Wow, vilket kort du gjort!
Såå läckert.
Du är så duktig på att få till det med fina detaljer och färger.
Och ugglorna är så härliga! :o)

Ha det bra!
Kramar från Hanna :o)

Daniel August sa...

Fy flate, det kortet var rett og slett dritstilig! ;P

Daniel

Maria Therese sa...

Nyydelig kort :)