onsdag 22. juli 2009

Jeg har fått 2 awarder!

... Begge fra kjempedyktige Hanna! Tusen takk! Det er utrolig koselig at bloggen min blir lagt merke til : )
Først sender jeg den selvfølgelig tilbake til Hanna. Du fortjener den virkelig!
Så blir det litt verre for det er utrolig mange dyktige der ute som fortjener en award!
Men jeg har valgt ut noen av de jeg har lagt spesielt merke til i det siste og som inpirerer meg veldig,
Carina , Hun er utrolig flink og hun fortjener flere kommentarer i bloggen sin!
Peets scrapalbum , Denne bloggen MÅ dere sjekke ut hvis dere ikke har vært inne der tidligere! (You MUST check out this blog if you have'nt been there before!)
Bibbi , etter at hun fødte datteren for en liten stund siden har hun nå begynt å lage mange kort og legge de ut igjen. Hun er utrolig inspirerende med sin faste "Bibbi"-stil!
Nina , alle kortene hennes er utrolig søte og veldig detaljerte! Elsker stilen hennes.
Anna Maria , På bloggen hennes finner man mest LO'er ( som er nydelige!) men det var kortene hennes jeg falt for! Ta dere tid til å lete de opp på sukkersött for de er verdt en titt! ; )
Så til sist vil jeg gi awarden til hele Hjertelaget! Hadde egentlig tenkt til å bare velge ut noen av de, men når jeg bladde gjennom galleriet skjønte jeg at det ble feil å utelate noen. De er alle utrolig dyktige og inspirerer meg veldig! Jeg har faktisk kjøpt inn litt bokstaver og annet til å lage noen LO'er av, og det er det dere som har inspirert meg til! Tusen takk! Det er et høydepunkt når galleriet for hver måned blir lagt ut. Gleder meg til August- galleriet!
Jeg er litt redd jeg har glemt noen nå, men som sagt så måtte jeg jo velge ut noen for det er maaange som inspirerer meg!
Klem fra Merethe ; )

3 kommentarer:

Anna Maria Niia sa...

Tack snälla!!!

Vad glad jag blir att du gillar mina kort!

Ja det har blivit många layouter på sista tiden, fast det är korten som ligger mig varmast om hjärtat.

Kram ♥

Nina I. sa...

Tusen takk;-) Så koselig at du liker det jeg lager! Du er jo utrolig flink selv;-)

Ønsker deg en flott helg!
Klem

Peet sa...

Thanks you so much, Merethe...so sweet of you!