søndag 15. februar 2009

...og her kommer kortene (og shoppingen)!

Her er shoppingen og kortene fra treffet i går!
Handlet litt mer enn jeg hadde planlagt da... Skulle jo ikka handle mer før scraporama jeg! hadde en papirloftet pakke som ventet på meg når jeg kom hjem i går å...*uups* Men jeg fikk meg maaaasse lekkert begge stedene da*looove*
og til mitt forsvar: jeg bruker kun penger jeg tjener på kortene mine:D Og jeg må jo ha materialer for å få laget nye kort å selge:) (for jeg hadde jo ingenting før jeg dro på shopping i går:P*lol*)
Men er her det hvertfall:)

Shoppingen fra papirloftet først:

Disse fikk jeg med som gave:)
Kjempefine!

Her er shoppingen fra happy hobby:)
(litt redusert da, brukte litt av arkene på treffet)





Og her kommer kortene:
Papirene på de "slitte" kortene er fra Maya Design. (En svensk produsent?)
Etter i går tror jeg det er en av mine favoritt papir-produsenter<3







Takk for at du titter!!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Hei, så mye fint du hadde kjøpt fra papirloftet :)
Hvis det var papirloftet da ;)

Anonym sa...

Hei merethe trykka feil.....
jeg er jo ikke anonym..:P

Gro sa...

Mye flott shopping! Og så flotte kort du har laget!

Marianne sa...

Kjempe fine kort du lager!!!
Titte masse i bloggen din!!

Anne H. sa...

Så utrolig mange flotte kort du har i bloggen din! ♥ ♥
Fine farger og mange kreative løsninger!
Anne -:)

Anonym sa...

herremin å flink du er!