torsdag 15. januar 2009

2 Dåpskort:)



Her er noen nye kort jeg har laget på bestilling:D Har brukt en del fra MF, Making memories og imaginise:) Håper dere liker de:)

Også må jeg si at jeg for ikke så lenge siden hørte om http://www.scraporama2009.blogspot.com/

Hvorfor har ikke jeg hørt om denne før?!:O Men det er egentlig helt ok for da blir det ikke SÅ lenge å vente for jeg skal dit!!!:D:D:D Også skal jeg ha med meg min trofaste scrappe-venninne:) Gleder meg masse!!:)

Koselig at du titter og enda koseligere hvis du legger igjen en kommentar:)

1 kommentar:

Marianne sa...

Så utrolig nydelige og delikate dåpskort du har laget!!

Scraporama har vært flittig diskutert og planlagt på "Rubberstamp" helt fra det bare var en ide, og frem til nå. Du har nok bare hatt uflaks som ikke har fått det med deg. Eller flaks...kortere ventetid:)

God helg!!
Klem Marianne:)