tirsdag 18. mars 2008

Påskeferie!


Nå har endelig påskeferien startet! I går solgte jeg kort på en matbutikk...Det var tydelig at folk tenkte mer på fjellet og skiturer en kort, så akkurat salget gikk ikke så bra da, men jeg fikk laget 3 kort mens jeg satt der:-) (legger de ut litt senere, skal på fjellet en tur) Etter jeg kom hjem kastet jeg mer over pc'en og tok en liten handlerunde på http://www.bikuben.com/ Brukte nok litt mer enn jeg tjente da...


Har fått en bestilling på et dåpskort til jente som jeg har fått gjort ferdig:-)


3 kommentarer:

Kirsten sa...

Hei! Emilie (12) og jeg er så imponert over alle de flotte kortene dine og bloggen din!:D
Kirsten72

Liten scrapper sa...

Tusen takk! Blir så utrolig glad når folk sier sånt!

Randa sa...

For noen utrolig flotte kort du lager!!
fant link hit via scrapping.no, og måtte inn å titte..

Virkelig imponert over talentet ditt! dette kan du!!

Hilsen Randa :)