mandag 4. mai 2009

Bidrag til Ett trykk April!

Heihei!

Nå er det lenge siden det er kommet noe nytt her.
Det har vært mange fine dager i det siste så jeg har kommet veldig i sommermodus,
Derfor har ikke scrappelysten vært på topp.

Det spiller ingen rolle om ikke snøen har forsvunnet; for meg har det blitt sommer, og nå ligger jeg under dyna med vond hals og forkjølelse... Tok nok fram bikinien litt for tidlig:(

Men jeg har litt nytt å vise dere da. Dette er bidragene mine til Ett trykk April-nummeret.
Det ene var til kortskissa og det andre til dåp/baby temaet.
(Bildet av det blå kortet er ikke veldig bra da blomsten ble most i scanneren...)




Takk for at du stikker innom!

2 kommentarer:

Ewonne sa...

Tusen tack för din kommentar i min blog ♥♥♥

Du gör otroligt fina kort! Det blå kortet är helt underbart!!!

cecilie sin fotoblogg sa...

Så utrolig mange fine kort du lager, har sett litt nedover siden og er skikkelig imponert, mye inspirasjon å finne her =D

Mvh Cecilie