mandag 20. april 2009

Jeg har fått en Award!!


Jippi!! Jeg har fått en award av svenske Hanna! Det er utrolig hyggelig å vite at noen tenker på deg når de skal dele ut awards:) Tusen takk! Som jeg har skjønt skal denne deles ut til 5 personer.
Det er ikke enkelt når det er så mange dyktige der ute. Skulle gjerne ha delt ut maaange flere!

Men først vil jeg gi den tilbake til Hanna. Hun er ikke eldre enn 12 år, men hun er utrolig dyktig og fortjener den virkelig!

Den andre som skal få den er min gode venninne Marie også kalt scrapper96! Det er kjempemorsomt å lage kort sammen med henne, og jeg blir inspirert og får mange tips!

De 3 andre som skal få er personer som inspirerer meg veldig og som jeg synes er virkelig dyktige! Gjør dere selv en tjeneste og sjekk ut disse fantastiske bloggene:


Hilsen Merethe

3 kommentarer:

anne bodil sa...

Tusen tusen takk for den flotte awarden, og for de flotte ordene både her og i bloggen min. :)

Jannhild sa...

Hei Merethe!
Du har en flott blogg med nyyyydlig innhold! Du lager nydelige kort, Og bare 15år!!!!!! Dyktig er du!

Det ligger noe i bloggen min til deg :)

Klem fra Jannhild

Carina sa...

Tusen takk for varmende ord både her og i bloggen min :) Det setter jeg veldig pris på...
Tusen takk for awarden.

Klem carina