tirsdag 23. september 2008

Min første Award!


Jeg har fått min første Award!!! Fikk den av Marianne (*Tufsa*)
Hun lager helt nydelige kort! Så fine farger, og så gjennomførte!<3>

Hilde (stempelgal): Hun lager utrolig tøffe og nydelige kort! Hun har en helg egen stil som er utrolig kul og hun er nok den personen som har inspirert meg mest:)


Johanna (Bibbi): Hun lager bare verdens nydeligste kort!<3>
Hver gang hun legger ut et nytt kort tenker jeg bare WOW!!


Scrappelise: Det er takket være henne at jeg fant ut at scrapping var et stort tema på nettet (med egne forum osv). Møtte henne en gang og fikk nettadressen til scrapbookexpress sitt forum. Da var det liksom gjort! Dessuten lager hun kjempefine kort! Er spesielt imponert over ATC'ene hennes. De er utrolig kule!!


Linda (Salte): Har nesten akkurat oppdaget henne, men hun lager helt utrolig kule kort! Så mange nydelige detaljer og fine farger!!


Det er så mange flere som skulle hatt Award, men da hadde listen blitt veldig lang ;)

Ingen kommentarer: